غلام نیوز

ساخت وبلاگ

                


       
سرنا ویلیامز پس از شکست نیمه نهایی از نائومی اوزاکا ، پس از گریه و کنار گذاشتن کنفرانس مطبوعاتی خود ، از تأیید اینکه آیا آخرین حضور خود را در اوپن استرالیا انجام داده است ، خودداری کرد.  (اخبار ورزشی بیشتر)
مناقصه برای تساوی در رکورد 24 عنوان گرند اسلم مارگارت کورت – پس از آخرین پیروزی در سال 2017 – ویلیامز روز پنجشنبه با نتیجه 6-3 6-4 توسط اوساکای رده سوم در ملبورن شکست خورد.
این اولین شکست نیمه نهایی ویلیامز در اوپن استرالیا پس از هشت پیروزی متوالی در چهار فینال اسلم افتتاحیه سال بود.
این ستاره 39 ساله آمریکایی پس از آنکه هواداران پس از پنج روز تعطیل شدن ویروس کرونا اجازه حضور در آن را دادند ، در ورزشگاه Rod Laver Arena ، جایی که دست خود را به سمت سینه خود نگه داشت و برای جمعیت تکان داد ، چهره ای احساسی را قطع کرد.
ویلیامز ، هفت بار قهرمان اوپن استرالیا ، که در حال حاضر از او خواسته شد ، به خبرنگاران گفت: “تماشاگران استرالیایی بسیار شگفت انگیز هستند ، دیدن آنها بسیار خوب بود.”
ویلیامز در پاسخ به این س askedال که آیا این خداحافظی با ملبورن است ، پاسخ داد: “من نمی دانم. اگر هرگز خداحافظی کنم ، به کسی نمی گویم.”


دو هفته عالی را تبریک می گویم ، serenawilliams.
صبر نمی کنیم سال آینده شما را اینجا ببینیم # اوس باز | # AO2021 pic.twitter.com/ccugVe6lcj
– #AusOpen (AustralianOpen) 18 فوریه 2021

تیری ویلیامز پس از پرسش در مورد مسابقه ، ناگهان به کنفرانس مطبوعاتی خود پایان داد.
ویلیامز پس از برتری زودهنگام 2-0 مقابل اوساکا ناامید شد.
اوزاکا قبل از تسلط کامل بر شماره یک جهان سابق ، پنج بازی متوالی و شش بازی از هفت بازی بعدی انجام داد تا مجموعه را ببندد.
ویلیامز با 24 خطای تحقق نیافته برابر قهرمان سه بار کلاه ایمنی و برنده مسابقات استرالیا اوپن 2019 به پایان رسید.
ویلیامز در آغاز وظایف خود پس از بازی گفت: “من نمی گویم عصبی بودم. تفاوت امروز اشتباهات بود. من امروز اشتباهات زیادی انجام دادم.
“راستش را بخواهید ، این فرصت هایی بود که می توانستم به دست بیاورم. من می توانم از پس پنج گدازه برآیم. این همه اشتباه کردم.”
ویلیامز افزود: “احساس می کردم خوب ضربه می زنم.”  “من در طول این مسابقات خوب ضربه زدم. حتی در چند بازی اول که خوب بازی کردم. حتی در آن زمان فرصت های زیادی داشتم.
“من نمی دانم. من در آنجا اشتباهات زیادی مرتکب شدم ، اشتباهات ساده. نه اینکه دویدم یا هر چیزی ، آنها فقط اشتباهات ساده و آسانی بودند.”


برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه مهمتر ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید




               
           

غلام نیوز...
ما را در سایت غلام نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : المیرا qolamnews بازدید : 143 تاريخ : پنجشنبه 30 بهمن 1399 ساعت: 20:18

                


       
مهدی طارمی فقط 61 ثانیه بعد گل زد که پورتو یوونتوس را دو برابر ضعیف گرفت تا با پیروزی 2-1 در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ، از ابتکار عمل استفاده کند.  (اخبار بیشتر فوتبال)
پورتو هرگز در پنج مسابقه اروپا یوونتوس را شکست نداده بود ، اما قهرمان پریمرا لیگا روز چهارشنبه بازگشت نامطلوبی برای کریستیانو رونالدو به وطن خود انجام داد.
رونالدو از کار افتاده بود زیرا تیم سرخیو کنسایکائو اشتیاق بیشتری برای نبرد Estadio do Dragao نشان داد ، طارمی با اشتباه وحشتناک رودریگو بنتانکور ، گل اول خود در لیگ قهرمانان را واگذار کرد.
موسی مارگا در ابتدای نیمه دوم برتری پورتو را دو برابر کرد ، اما فدریکو کیزا هشت دقیقه وقت زد تا تساوی را قبل از بازی برگشت 9 مارس به خوبی آماده کند.


FT |  |  میزبان شب آن را می برد اما ما یک مهمان مهم را به تورین برمی گردانیم! #FCPJuve #JuveUCL #ForzaJuve pic.twitter.com/d8fvlQDeXD
– یوونتوس FC (Juventusfcen) 17 فوریه 2021

بنتانکورت یک شروع کابوس برای یوونتوس انجام داد ، اما نتوانست به اندازه کافی پاس خود را بدست آورد و به طارمی اجازه داد برای چهارمین گل در بسیاری از بازی ها ، از ووچیچ شزنی جلو بیفتد.
این ضربه زودهنگام نتوانست یووه را زنده کند و ماتیس دی لیگت ضربه سرخیو اولیویرا را پس از پاس بی احتیاطی از لرزان سچزنی دفع کرد.
قبل از اینکه سرانجام آگوستین مارسسین به بازی فراخوانده شود ، کاپیتان بیانکونری جورجیو کیه لینی ، کریستین جورجیو کیه لینی را که با مریچ دمیرال جایگزین شد ، از ناحیه ساق پا از دست داد ، و از سمت چپ شیرجه رفت تا از تجربه آکروباتیک آدرین رابیوت جلوگیری کند.
یوونتوس در ابتدای نیمه دوم دوباره چرت زد که شوت پای چپ مارگا پس از اینکه ویلسون مانافا توپ را در پایان یک شجاعانه شکست داد ، سززنی را از نزدیک به تیر دروازه خود زد.
اولیویرا با ضربه ای که توسط Szczesny مهار کرد ، نزدیک بود که یک گل سوم برای پورتو به ثمر برساند ، در حالی که بنتانکور کمی از بالای دروازه عبور کرد و در لحظه کمی از نگرانی تیم خوب مشت شده Conceicao استفاده کرد.
پورتو محکم به نظر می رسید ، اما پاس آنها از پنج کلین شیت متوالی در لیگ قهرمانان وقتی به پایان رسید که کیهاسا کاهش رابیوت را برگرداند و مارسسین از اجازه دادن به آلوارو موراتا برای تساوی به زودی امتناع کرد.
رونالدو برای یک چالش از سوی زیدو سانوسی پنالتی می خواست ، اما داور کارلوس دل سررو گرانده و VAR این قضیه را متفاوت دیدند ، زیرا پورتو به برتری ناچیز خود ادامه داد.
چه مفهومی داره؟  همه برای بازی در تورین
پورتو ماه آینده با تسلط به تورین سفر خواهد کرد ، اما آنها واقعاً می توانند یک پای خود را در هشت بازی آخر قرار دهند قبل از اینکه به ایتالیا بروند.
به نظر می رسید یوونتوس در بسیاری از مسابقات ایده کوتاهی دارد ، با اینکه پورتو اجازه نمی دهد قهرمان سری آ تسویه حساب کند زیرا آنها از ابتدا فشار زیادی می آوردند و جایزه خیلی زود دریافت می کردند.
گل کیزا در جاده ، با پای راست خود در گوشه پایین سمت چپ به پایان رسید ، سرانجام دفاع پورتو را که در خانه اجازه نداد در این مسابقه شکست و تعادل را ترک کرد.
Livewire Oliveira یک تهدید دائمی است
اولیویرا میزبان این نمایش برای پورتو در وسط پارک بود ، و انرژی و توانایی های فنی باورنکردنی را با تمام حرکات نمایشی نشان داد.
این هافبک چهار شوت داشت که دو تای آنها روی دروازه بود و در نیمه کاره یوونتوس 21 عملکرد لمس در عملکرد بی امان داشت و هیچ بازیکن پورتو بیش از 54 لمس خود را نداشت.
برای رونالدو بازگشت خوشبختی به خانه وجود ندارد 
در زمین بازی ، جایی که او در سال 2009 با جایزه پوشکا به منچستر یونایتد گل زد ، رونالدو در این موقعیت نتوانست تأثیر بگذارد.
بیشتر بازی با پورتو در راس کاپیتان پرتغال گذشت.  مهاجم پرکار فقط یک ضربه داشت و بعد از مهار ضربه موراتا توسط مارسسین یک فرصت دیرهنگام را برای تساوی از دست داد.
حقایق اساسی در مورد Opta
– پورتو اولین پیروزی رقابتی خود را در برابر یوونتوس در رقابت های اروپایی تضمین کرد و در پنج مسابقه اول خود با پیروزی در هر یک از پیروزی ها ناکام ماند.
– پورتو تنها 10 پیروزی خود را در 10 مسابقه اخیر خود با ناک اوت در لیگ قهرمانان به دست آورد و هفت مورد از 9 بازی قبلی خود را باخت.
– یوونتوس همانند 14 مسابقه قبلی خود در ترکیب (W8 D3 L3) در چهار مسابقه حذفی اخیر خود در لیگ قهرمانان (W1) سه شکست را پشت سر گذاشته است.
– فدریکو کیزا اولین بازیکن غیر از کریستیانو رونالدو است که پس از بلیز ماتوئیدی در آوریل 2018 (یک چهارم نهایی مقابل رئال مادرید) در یک بازی حذفی در لیگ قهرمانان اروپا به یوونتوس گل زد.
بعدش چی؟
روز دوشنبه ، یوونتوس در سری آ میزبان کروتونه است و پورتو همان روز به ماریتیمو سفر می کند.


برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه مهمتر ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید




               
           

غلام نیوز...
ما را در سایت غلام نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : المیرا qolamnews بازدید : 159 تاريخ : پنجشنبه 30 بهمن 1399 ساعت: 15:18

 

                

 

 

       

دانیل مدودف پس از ادامه تسلط بر همسایه روسی خود بر آندری روبلف در ست های مستقیم ، به اولین جایگاه نیمه نهایی خود در مسابقات آزاد استرالیا رسید.  (اخبار بیشتر تنیس)

مدودف در حالی که هموطن روبلف کم رنگ می شود در گرماگرم ملبورن ظاهر می شود و چهارشنبه با نتیجه 7 بر 5 6-3 با نتیجه 6-2 پیروز می شود و به سومین نیمه نهایی گرند اسلم خود می رسد ، و الکس مترولی را به مقام سوم در فهرست اوپن دوره برای بزرگترین نیمه نهایی روسیه تبدیل می کند.

مددف شماره چهار جهان – پنجمین روسی که در اوپن استرالیا در عصر باز به شبه جزیره رسیده است ، پس از مترولی (1972) ، اوگنی کافلنیکوف (2000-2000) ، مارات صفین (2002 ، 2004-05) و اصلان کاراتسف (2021) – برای رافائل نادال یا رافائل نادال یا قهرمان استفهام تسسیسپاس 20 بار برای حضور در قاطعانه روبرو می شود.

مدودف و روبلف برای چهارمین بار در تور ATP به مصاف هم رفتند – دومین مسابقه آنها در یک چهارم نهایی یک گرند اسلم ، اولین پیروزی در تمام مسابقات قبلی در ست های مستقیم.

 

 

  توجه DaniilMedwed تا آخر است و خطرناک به نظر می رسد # اوس باز | # AO2021 pic.twitter.com/qpcZ15jMTr

– #AusOpen (AustralianOpen) 17 فوریه 2021

 

مدودف ، نایب قهرمان مسابقات اوپن ایالات متحده در سال 2019 ، قبل از اینکه در بازی ششم برای برتری 4-2 پیش بیفتد ، نگاهی به سرویس روبلف انداخت تا فقط حق را به هموطن بدهد.

این نبرد پر تنش در پشت درهای بسته در Rod Laver Arena ادامه یافت ، در حالی که تایم بریک زیاد بود ، در حالی که مدودف مجموعه 46 دقیقه ای پاس روبلف را بست.

این موضوع در ست دوم نیز مشابه بود و اندکی از جدایی دو امید روسیه در زیر آفتاب گرم ملبورن برخوردار بود.

روبلوف ، که سال گذشته 5 عنوان تور ATP به دست آورد – بیش از هر بازیکن دیگری ، در حالی که 41 پیروزی در سال 2020 همراه با شماره یک جهان نواک جوکوویچ را کسب کرده بود ، به بازی مدودف ادامه داد.

در بازی هفتم روبلوف سه موقعیت برای نقطه شکست در اختیار روبلف قرار گرفت ، اما او موفق به تبدیل نشد و مدودف او را وادار به پرداخت كرد ، زیرا شماره 4 جهان بازی بعدی را قبل از پیروزی در برتری دو ست به عشق امتحان كرد.

روبلوف – تماشای اولین نیم کلاه ایمنی خود – در شرایط گرم وخیم تر می شود ، و هنگامی که مدودف سفر می کرد در سایه خنک باشد ، اغلب بین نقاط خم می شود.

 

داده اسلم: مدودف مجموعه را تمدید می کنددر حال حاضر ، پس از گسترش روند پیروزی مدودف به 19 بازی ، که در حال حاضر بهترین شروع در زندگی حرفه ای او است ، هیچ توقفی ندارد. این تاریخ به اکتبر گذشته وین ویپن باز می شود.

برندگان / خطاهای اجباریمدودف – 30/33روبل – 20/39

محدودیت های ACES / DOUBLEمدودف – 14/4روبل – 8/3

سود در سودمدودف – 5/11روبل – 1/5

 

 

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه متعادل ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید

 

 

 

 

               

           

غلام نیوز...
ما را در سایت غلام نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : المیرا qolamnews بازدید : 151 تاريخ : پنجشنبه 30 بهمن 1399 ساعت: 10:18